Bowling!

brr..de e fan kallt ute idag. Kom precis in från stallet, har mockat, ridit lite o hämtat morötter o nu ska jag nog baka en kladdkaka :) Men först lite prat om igår..

Som sagt så var jag, Milla, Carro, Patrik o Robban o bowlade igår, skitkul! Jag typ förlora men va fan! Inge proffs här inte..Vi spelade från kl 6 till 8, sen gick vi oss upp till arenan för att käka lite eftersom bussen gick 21.05 trodde jag, hehe
Tog oss varsin Pizza, eller jag, carro o robban gjorde, patrik tog kebeb o milla en sallad..
Går till bussen..
- va fan!
Bussen går ju inte alls så, inte rätt på någon, eller jo, den som man måste åka tåg o skit, glöm de!
Ringer Frida, å ber snällt, så hon hämtar sedan oss i spångbro..
Vi står väl o väntar på bussen i en timma exakt, å en full jävla gubbe kommer spingade mot oss! Trodde, de e nog nån milla känner, men neä! Han springer förbi o typ håller om mig o milla, aaaaaah!! hahahahhahahhahaha, oh fyfan, o så trodde vi bussen åkte förbi när vi väl skulle med den, men han trog bara ett extra varv, han gav oss iallafall en till skrattattack!
Nu orkar jag inte berätta mer, men sätter in lite bilder:

             

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, fy faan vad kul det var! Hahaha, jävla buss, och jävla fullgubbe xD
Det här måste vi göra om ;)

2008-04-06 @ 17:06:07
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Emma

aaah, det måste vi bara göra! :)

2008-04-06 @ 17:09:19
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0