hemma

Nu e jag hemma, vi fick sluta så jag kom hem kl 2, very nice!
Sitter o snacka med carro o milla, o äter glss..
Vet inte riktigt var mamma e idag, jag e inte ensam i alla fall, det e typ nån båtmotor-mekaniker i maskinhallen o fixar med båten, tror väl säkert att jag ska komma ut med fika, hehe, glöm de

Ikväll ska jag dra ner till nynäs o ha pizza/filmkväll med frida o marcus, ska blir riktigt trevligt, har aldrig träffat han förut:) så ska jag be pappa förklara den här jävla procent-skiten på matten, jag blir galen av den!

Ska kolla buss nu o fortsätta äta glass :O)

PÖSS!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Najsi bajsi ;)

2008-04-07 @ 14:43:48
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0