hemmafru

shit va trött jag e! Håller mig inne idag, regnet vad ska man säga-öser ner och jag är bara allmänt slö..
Tar på mig hemmafru-rollen och håller på att baka kokostoppar och kakor, haha..som sedan blir mitt tidsfördriv resten av dagen :)

Igår var vi hemma hos christa, tack christa, de var skitkul! och i västerby byggdegård och kollade på milla och hennes band spela..mucho bra!
Ni är fan bäst asså, sjöng med på de låtar som jag kände igen haha
Här får ni lite bilder på headline:
  
PS. Milla sitter vid trummorna:)

Nu måste jag plugga lite, men de blir nog en film istället :)
PÖSS!/ Emma


aaa, just de, var på bio med frida och markus i fredags också, haha..fan va bra!
Vi såg the eye, lite halvbra, se värd men ingen man kan kolla på två gånger i rad..
Men de var i allafall askul!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skitkul att ni kom :)

2008-04-14 @ 13:23:37
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Christa

Det var as kul att ni kom det måste vi göra om!;P Pöss

2008-04-14 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0