länge sen!

aaa, äntligen kan man skriva igen! har faktiskt mycket att skriva om, o bilder att sätta in :)
Har gjort våfflor men orkade bara en..uuuuh
tänkte de e jag väl ändå värd, försov mig till 5 över halv 8 idag o min buss går kvart i! aaaahhh..trodde att patrik stått o väntat på mig den stackarn, men han hade tydligen också problem att ta sig upp till bussen..de va som att de va meningen att jag skulle försova mig...men aldrig mer, har känt mig så jävla uggly idag! aja aaa...

I lördags var de party party,,väldigt lyckat tycker jag! Hände mycket roliga saker o hade mycke sjuka saker för oss, hahah! Grattis på 16 års dagen carro! haha,,aaa, fyfan va kul! O så badade vi tunna förstås! Neä, nu måste jag sätta in bilder! PÖSS!

           

hahaa,jaaa..
nu får det räcka, det går så himla seegt!
men faaan va kul vi hade de!

Nu ska jag plocka undan fikat, PÖSS!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Grattis på 16 års dagen xD Ahaha
Tack för den härliga kvällen :) Haha
Botanisk thaiboxning xD

2008-04-01 @ 17:43:36
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Christa

Tack för allt! det var skit kul det måste vi göra om!

2008-04-01 @ 18:27:36
Postat av: Camilla

Party party

2008-04-02 @ 16:44:34
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0