Lista

Nu e jag hemma, sen en timma tillbax..
har inget bättre för mig så här kommer en lista :)

ÄR DU:
1. Är du snygg? de e sällan
2. Är du fet? nej
3. Är du smal? medel
4. Är du en sportfåne? neä, inte överdrivet
5. Är du rolig? vet inte, e jag de?
6. Är du sjuk? ibland
7. Är du feg?  jah
8. Är du törstig? neä, inte just nu
9. Är du 15 år? nä, 16
10. Är du rik? neä
11. Är du fattig? neä
12. Är du smart? de ska jag väl inte kalla mig
13. Är du shoppingsugen? alltid
15. Är du saknad av någon? skulle inte tro de

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? neä
2. Skulle du vilja väga mer? neä
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? jaa
4. Skulle du dricka dig full nu? neä

KAN:

1. Kan du vifta på öronen? haha, neä
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? de kan jag
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? de tror jag nog
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? jaa
6. Kan dina vänner lita på dig? självklart
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? nej jag tror inte det

Antingen eller:

1. Pierca tungan eller näsan? tungan om man måste välja
2. Vara seriös eller rolig? rolig
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna kanske
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar

Svara ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? jaa
2. Sol eller måne? sol
3. Vinter eller höst? höst
4. Soligt eller regnigt? soligt

Om MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 16.16
2. Vart vill du bo? hemma
3. Hur många barn vill du ha? vilka barn? neä, men 2 kanske
4. Vill du gifta dig? jaa
5. Är du kär? jaa
6. Favoritårstid? sommar

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? nej
2. Blivit kramad? jaa
3. Känt dig fånig? neä
4. Saknat någon? jaa
5. Ljugit? neä

Av: Emma

Kommentarer
Postat av: Christa

Kuligt Emma ;P

2008-04-23 @ 19:09:44
Postat av: Camilla

Ännu en lista ;)

2008-04-23 @ 19:43:29
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Emma

haha, jajemän! :)

2008-04-23 @ 20:45:42
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Angelica

Söt lista..

2008-04-24 @ 18:20:27
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0