Onsdag..

Ligger här i soffan o på tv:n rullar "that 70s show" vet inte riktigt vad det är med det går att titta på..
jag borde egentligen fortsätta på svenskan men det är så himla tråkigt..
Ska typ ut nu, men känner mig så jävla slööö, fast vi har ju sovmorron imorn och missar 2 lektioner, naaaajs!

Neä..fan vad jag känner mig deppig just nu, vet inte varför, kanske för det här skitvädret som har varit hela dagen...tur att man e själv hemma annars hade jag väl fått ett utbrott eller så..
Neä, nu ska jag sluta klaga och släpa mig ut till min älsklings florr

hare gött!/ Emma



image92

Kommentarer
Postat av: Natalie

tittar på samma program ;);) det är nog vädret..

2008-04-09 @ 17:28:28
URL: http://favoritnattas.blogg.se
Postat av: Camilla

Va? Sovmorgon?? Fy faan vad skönt, då hinner jag inte till skolan över huvudtaget :P Så vi ses på fredag

2008-04-09 @ 17:32:24
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0