Pösselli pösspöss ;)

Tjabba! hade engelska nationella provet idag, tror det gick ganska bra... hoppas det iaf ;)

Snart ska jag kolla om det går nån bra buss från Sarah ikväll.. I så fall blire nog en Talang-kväll som hon kallade det.. Asså kolla på programmet - Talang.
Ja... Emma och jag vet inte riktigt vad vi ska göra ;)
 Eller inte jag iaf, hon kanske har bättre koll på sånt där än mig, hahaha :P

Men nu ska jag vara lite social mot emma igen, och lite mot carro också kanske ;)

Pösselli pösspöss !! <33

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, aaah, fråga mig proffset :) men jag vet inte heller vad jag ska göra..

2008-04-04 @ 15:31:40
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0