skit,fan,oooorrrggghh!

shit asså!va trött jag e!
Kom hem för typ en timme sen, plus 20 minuter kanske
har precis varit nere hos farmor och farfar och hämtat morrisar till bebisarna
solen skiner och våren e verkligen här nu, men just nu skulle jag bara vilja krypa ner någonstans och aldrig komma tillbaka, bara försvinna och vakna upp när jag är på bättre humör igen..

men man ska väl inte klaga, det e ju fredag imorn och på söndag har milla födelsedagsferre..ska bli riktigt kul, hoppas solen skiner då me :)

men nu ska jag gå ut till frida, mormor och mamma
hörs sen, hare!/ Emma


Min glädjespridare just nu,
FLORIS! <3

Kommentarer
Postat av: Christa

Flora :P

2008-04-25 @ 07:45:36
Postat av: Camilla

Ja, hoppas på grillväder på söndag ;)

2008-04-25 @ 16:22:53
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0