Snö? Nej, regn...

Håller med Emma, jävla pissväder alltså! Kan det inte bara bli sommar snart? Eller åtminstone vår...

Aja, kom nyss hem från 2 musikaluppträdanden, det var kul :)
Ja, jag undrar vad faan Emma & Carro höll på att sancka om på svenskan... De sa att det är en överraskning till mig, och att jag skulle bli glad för det, eller det berodde på hur jag skulle reagera!? Mmm.. det blir spännande att se om det är nån överraskning ;)

Men nu har jag inge mer kul att berätta... Mer än att jag är skithungrig! Har inte kunnat käka sen de spände tandställningen...

Ska dra, hej då <33

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: eller hur !

Om han bara vore några år äldre... haha!

2008-04-09 @ 18:01:26
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Emma

haha, du kommer bli jätteglad! :)

2008-04-09 @ 18:07:07
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: carro

fan bästa grejen nånsin juh emma ;) hahahaha

2008-04-10 @ 07:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0