Sol!

Jag får typ dåligt samvete när jag sitter här och det är så jävla bra väder ute! Shit asså...
Idag skulle vi laga en fiskrätt på hemkunskapen, så jag och Natta gjorde rödspätta, potatis med en sås... Haha såsen blev inte så lyckad, men vi försökte iaf (A)

Sen hade jag gitarrlektion idag också, det var riktigt kul :) Sen kom Erik och hans kompis Tony in där, så då fick jag inte spela längre..:P Nä, men det var ju hans tur så... ;) Då fick jag pallra mig till tåget.. :P

Just nu sitter jag här, kom nyss hem... Jag dricker apelsinjuice... För alla som undrar :P

Jag läste i Metro att Södra Latin har högsta "sökningssiffrorna" ! Shit, snacka om kamp det kommer bli, men jag kom ju i alla fall prelliminärt in, så jag hoppas att det håller sig. :) Jag sökte på trummor... Haha, jag blev så glad/chockad att jag började böla! Det var lite pinsamt, men så blev det :P Haha ;)

Snart, eller vid 19:00 så kommer Erik och Olov hit... Så jag måste städa på mitt rum har jag en känsla av, just nu ser det ut som ett bombnedslag! Och juste, så ska jag lyssna på skivan som jag fick av Natta, den är tydligen bra :P

Seeeeeeeeeeeeeen.... Kommer jag inte på nåt mer kul att skriva, så ha det bra så ses vi :)

Puss // Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

naaaaaaajs!

2008-04-22 @ 18:35:15
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0