Söndag :)

Halloj! :)

Nu sitter jag här, har skrivit på bild-inlämningen. Man ska ju skriva 4-6 A4 sidor, så det kan vara bra att börja...
Igår var det spelning på Lava, det gick ganska bra. Tack alla ni som kom och kollade :)
Innan det så gick jag, Erik och Olov runt i olika musikaffärer, och jag köpte en ny dubbelpedal, nya trumskinn och en stämnyckel :) Olov köpte en sladd :P Och så käkade vi på Kungsgrillen, MUMS säger jag bara :) Jag tog en tunnbrödrulle med lax i, och de andra tog med rostbiff, riktigt jävla gott var det, men faan vad mätt man blev ;)
Sen när vi satt på tåget påväg hem så skulle jag hoppa av i Hemfosa och få skjuts därifrån, haha. Men de vi åkte med var så roliga, så vi bara satt och snackade och garvade, och sen sa jag: Var sa de att vi är nu? Alla ba: Jag lyssnade typ inte, och så sprang Johan till dörren för att kolla, och så var vi i Hemfosa! Så jag fick typ springa till dörren med mina påsar, och som tur var så höll Johan i dörren så att de inte åkte igen :P Tack Johan :P :)

Jag sitter och lyssnar på en låt som jag fick av Carro, Jason Mraz - Im Yours. Den är asbra :)
Och juste! Igår åkte jag och min syster in och fixade Guldkort till Grönan, så nu blire mycket åka dit ;) Nån som vill följa med? Jag ska dit på lördag, då de öppnar. :)

Det är riktgt soligt idag, gick ut i bara en tröja och shorts, utan att frysa :D

Horoskop för söndagen

Väduren 21/3-20/4

Satsa på kärleken, det lönar sig. God planering och lite is i magen kan leda dig till riktigt bra beslut nu.



"Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted
I fell right through the cracks, and i'm tryin to get back
before the cool done run out i'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

I won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm yours
"

Ha det bra, puss <3 // Camilla


Kommentarer
Postat av: Emma

aa, im yours e så jävla bra! :)

2008-04-20 @ 15:19:37
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Natalie

jaa, du måste läsa den xD
Bild uppsatsen är så jädra tråkig och jag kommer aldrig att kunna göra den till 4 sidor :S Svenska redovisning på tisdag också ;);)

Ha det bra :):)

2008-04-20 @ 19:18:30
URL: http://favoritnattas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0