Studiedag... NOT!

Haha, ja idag skulle vi ha haft studiedag, men så blev det inte, för det var teknikdag istället... Det var ganska bra, för jag kom hyfsat långt :)  Jag trodde att det skulle vara asmkt folk där, men det var mindre än en klass från början, och efter lurren var det bara jag, Leo och Isak. :)
Sen blev det lite musikalträning också, vi körde igenom ett par låtar...
Sen efter det så åkte jag på min trumlektion, Erik frågade mig om jag ville vara med och spela på en instrumentdemonstration, och det tackar man ju inte nej till :P

Horoskop för måndagen

Väduren 21/3-20/4

Måndagen blir intensiv. Fokus ligger på ditt kärleksliv men du fattar djärva ekonomiska beslut också.

Det låter rätt okej va?

haha, Erik är så jävla rolig! Kolla på det här xD   ---------->  http://youtube.com/watch?v=nIcMvJih2dA

"Was a time early in life
When I hated everything
Born too young, top of my lungs
Sitting on the bottom rung
Took advice from the wrong shoulder
Took a lot of everything
I've decided to make it alright with my

Halo--I'm complete
Halo--with me underneath
Halo--I'm reborn
I can do no wrong"

Audioslave - The worm <3

Ha det bra, puss // Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0