tråkig lista :)

Innan jag går till stallet..

10 favoriter:

Färg: röd
Mat: tacos
Band: headline :)
Film: a walk to remember
Bok: vem läser böcker?
Sport: fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: 19.00

9 för tillfället:
Humör: funkar, lite problemtänkande :)
Smak: salt
Kläder: Jeans, kofta
Bakgrund: lördags- badtunnan
Nagellack: genomskinligt
Tid: 2008- 15.57
Omgivning: köket
Irritationsobjekt: tankarna som snurrar i mitt huvud
Tankar: vad ska jag göra?

6 första: (första alltså...inte nu)
Screen name:
?
Husdjur: marsvin
Piercing:  öronen
Förälskelse: Aron Carter
Musik: spice girls
Bil: ...

7 senaste:
Cigarett: Glöm det!
Mat: Pizza
Dryck: juice
Biltur: igår, hämtade pizza
Kyss: hundra år sen
Spelad låt: feels like home
TV-program: vakna med the voise

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack:
Kläder:
byxor med kjedjor
Mat: husmanskost
Musik: skrikmusik
Dryck:?
Personlighetsdrag: tillgjorda

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kolla på tv
Du kan höra just nu: radion

Du inte kan leva utan: mina nära o kära
Du gör när du har tråkigt: sjunger

3 personer:
Du kan berätta allt för: Frida
Du tycker om: kompisarna
Du inte gillar: De du...

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att mitt liv var helt problemfritt



BY EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0