Bada

nu så ska jag snart åka o bada på lilla blåbärsudden, tänkte bara skriva ett litet inlägg först.

Nästa vecka börjar jag jobba, jippi..så man kan ju typ säga att mitt sommarlov e slut, jobbar två veckor sen börjar skolan, buuuhhhuu..
men aja, jag tror nog att jag klarar det, de e ju liksom kul i gymmnasiet hoppas jag, o att jobba ska inte bli så himla tråkigt, jag har ju putte o markus, o pappa finns ju alltid till hands där (ska jobba hos han) men det är inte jobbet jag oroar mig för, utan de tidiga morgonen, jaja..
måste ta vara på solen nu i alla fall, känns som solbrännan börjar ramla av men de kanske bara jag som inbillar mig hehe

just nu sitter jag o lyssnar på Lars winnerbäck o lisa Ekdahl, de e ju så man får tårar i ögonen, de känns bara som den passar in för mig just nu.....
http://www.youtube.com/watch?v=BXAe4xruJNI&feature=related- kom änglar

nu ska jag packa badväskan, hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan va chill vi hade det!

Taaack för igår <3

PÖSS!

2008-08-02 @ 11:04:57
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0