Barkarby med grrrlsen!

Hej!

Idag var jag, Emma och Christa till Barkarby, mycket trevligt måste jag säga! :)
Igår kom de typ vid 20:00-tiden, så spelade vi lite kort, sen kollade vi på "Som katt och hund", men den var inte så bra, så då såg vi - jag och Emma - "Wrong turn" istället, shit vad den är bra alltså!! :) Sen somnade väl jag i alla fall vid, vad kan den ha varit.. 00-01..? Sen vid 5:45 så ringde väckarklockan igen, dags att gå upp... Vi käkade frukost och gjorde oss i ordning på väldigt kort tid, och sen drog vi iväg. Vi mötte de andra i Olds-klubben hemma hos Marre och Tommy, och sen bar det iväg till det omtalade Barkarby!

Ja, vi gick runt och kollade på marknaden, snackade med lite trevligt folk m.m. Trevlans!!  Hoppas att ni hade kul, det hade iaf jag ;p. Jag köpte en svart väska med vita prickar, och Emma köpte en Johnny Cash-flagga, och Christa köpte ingenting :P

Bara 4 dagar, 12 timmar och 36 minuter kvar till Södra Latin, (om jag räknade rätt :P)

Hare bra!! Pöss / Camilla

Kommentarer
Postat av: emma

tjenare grabbar, hahaha

jag hade jättekul, tack för att jag fick följa :) <3

2008-08-09 @ 21:48:32
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0