en dålig dag...

vad e de för fel på mig...?
Varför kan jag inte vara posetiv o glad som alla andra....
Känner mig trött o tråkig, o i början på en förskylning, skit!
Men aja, alla kanske har dåliga dagar, men de här va en helt onödig dag som jag istället skulle kunna sova bort...
Men de e inger att bry sig om, jag måste bara få spy lite, skönt att de e fredag, fast de e ju jättekul i skolan hela tiden men aa...de ska bli skönt att gå på vandrig me klassen på måndag haha, de ska faktiskt bli kul :)

men aja, nu orkar jag inte skriva mer, tråkig som jag e, carro o sarah kan nog pigga upp mig som jag nu sitter o pratar me på msn, hare bra!/ Emma

Just de, imorn e de NRJ! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hörrö bejb, de e inge fel på dig! Drick upp mmmmmmmarabou kaffet så ska ru se ;)

Puss på dej!

2008-08-29 @ 17:01:34
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: carro

Haha nog kan jag alltid få dej på bättre humör xD !!

Pöss påre ! sen imorn ;) skojjsigt värre :P ;) <3

2008-08-29 @ 18:34:45
URL: http://carolinesusaneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, det är inget fel på dig!!! Pöss

2008-08-30 @ 11:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0