Hallelåja

Jaha, snart ännu en vecka avklarad i skolan. Det är kul faktiskt, för vilket ämne man än har så är det relaterat till musik :)
Igår hade vi för första gången jazzensemble. = ASKUL!! Det var jag på trummor, Oscar och Mimmi på blås, Kalle på elgitarr och Joel på piano. Och igår snackade jag med en trummis från 2an och rådfrågade lite vad han tycker att man ska köpa för mallets, pukstockar m.m.... Himla snäll är han :)


Carro, vilken tid ska jag komma till dig imorrn? :)


Idag åkte jag hem till farmor o farfar en stund, och så fick jag nåra halsband av farmor, himla fina :)

Ikväll är det Ghooost Whisperer, får man inte missa :P

Pöss på er, Camilla

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj haha, jag såg ditt mail nu ;)

2008-08-21 @ 20:10:52
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0