Hejsan hoppsan!

I förrgår var jag och syrran funktionärer på folkracebanan, det var rätt kul faktiskt : ) Jag träffade massa folk som jag inte har sett på länge, som Tessi, Donken, Get-Micke, Jimmy, Stefan m.m.m.....
Och sen igår var jag med Lizette, vi gjorde inget speciellt, typ bara chillade, kollade på tv... Sen åkte jag och Cicci till mormor och morfar, vi var husvakt där inatt, för de är på semester, sen ska Cicci och Gustav vara där i typ en - en och en halv vecka till..
Idag har jag kollat på de sista avsnitten av Ghost Whisperer sessong  1, ojojoj, det var sorgligt säger jag bara !

Sen kollade jag runt lite på youtube, och så hittade jag en tjej som var väldigt duktig på att sjunga! Kolla på det här! :
http://www.youtube.com/watch?v=HdRO091Bwkw&NR=1 , kolla också när hon gör Jolene! Sketabra!

Ja, alla sladdar är utdragna pga åskan, så nu sitter jag här vid den bärbara och försöker hitta nåt kul...

See ya // Camilla <3

Ps: Bara 11 dagar kvar till gymnasiet! : D  Ds.


Kommentarer
Postat av: emma

aa, riktigt bra på att sjunga e hon :) pöss!

2008-08-03 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0