Jag, Diana och Bandit

I förrgår fyllde Sarah 16år! Grattis!! Hon hade ett partaj som var skitkul, vi kollade på "Det 6e sinnet", och jävlar vad bra den är! :) Hahaha, jag tycker att vi ska döpa festen till Choklad-kalaset ;) Nog om det... Sedan när vi la oss och skulle sova så började vi snacka, och det tog aldrig slut, så vi sov i 6 timmar, och sen fick vi gå upp för vi skulle till stan och handla. När vi var där - Jag, Sarah och Christa - så såg vi Mikael Nykvist, och då tänkte vi gå tillbaka och ta en autograf till Emma, men vi hade varken penna eller papper, så det sket sig :) Haha...

Sarah var storshopparen idag, hon köpte en väska, 2 tröjor, skor, plåster;) och ett paraply.. Var det nåt mer? Christa köpte 2 tavlor, en klocka och en tröja. Och jag köpte en skinnjacka och ett "Fransk manekyr-set". :) Trevligt var det! Haha, Christa har också ett sjätte sinne, himla gulligt, men jag skriver inte här vad det är ;) Haha när vi var på Donken så kom en engelsman, (säger man så??) och satte sig vid oss, och han sa : "Hello, ladies!" Då gav Christa honom sin blick och sin min typ "Vad faan gör du?", den där som bara hon kan göra, och då sa han: "Oh, sorry" och gick därifrån xD Haha

Japp, det var det. Nu är det en vecka kvar till Södra Latin :D Jag är väldans nervös måste jag säga!!
Och juste, på lördag ska jag, Emma och Christa glida till Barkarby i våran Oldsmobile, fy faan vad kul säger jag bara !!! :D:D Det kommer vara massa snygga bilar, marknad och fullt med raggare över allt ;) Vi åker typ 6 på morgonen och kommer hem någon gång på natten :)

Ja, nu ska jag käka nåt:) Vi ses! // Camilla <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, christas blick! :)

jajemäm, mot barkarby, pöss!

2008-08-07 @ 15:22:56
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Christa

Hahah stackars engelsmannen! Hhaha mitt 6e sinne ;P

2008-08-12 @ 15:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0