Jag skulle bara käka, kan berätta mer nu ;)

Jahapp, så här började det. Jag gick upp vid halv 6 för att inte behöva stressa allt för mycket, gjorde mig i ordning och gick till bussen. På bussen när jag satt där och var lit halvnervös med huvet fullt av tankar, så fick jag ett sms av Emma,"Lycka till på första dagen :)". såå gulligt:D!
Jag kom till Stockholm södra typ alldeles för tidigt, (men annars hade jag kommit för sent) så jag gick runt och kollade lite innan några andra kom... Då gick vi in i huvudentren, och alla stod nervösa och tog små Överlevnadshandböcker som äldre elever hade gjort till oss, ganska kul faktiskt :P
Väl inne i aulan så satt det 3 lärare och spelade lite bakgrundsmusik tills tiden var inne för att ropa upp klasserna. Självklart blev min klass uppropad näst sist... Menmen.. ;)
Sen gick vi till klassrummet, lärde känna varandra lite och fick MASSA information...Sen gick vi runt lite i skolan, och sen var det lunch. Ojojoj, inte Sunnerbymat kan jag säga :) Haha, undra hur vana vi är med äcklig mat ;P
Sen gick vi till idrottssalen och hade lite lära-känna-lekar, och sen gick vi tillbaka till aulan och hade lite IT-information.

Sen gick jag till Birka musik och skulle hämta ut mina vispar, pukstockar och mallet, som inte hade kommit.

Sen åkte jag hem :D

Kommentarer
Postat av: Emma

låter ju skitbra hörru du! :)måste höra mer detaljer sen <3

2008-08-14 @ 21:39:04
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Cilla Pilla

usch va läskigt! jag får så himlans ont i magen jag bara tänker på första skoldagen! Men de gick ju bra för dig så jag kanske inte dör. Lycka till med skolan :)

2008-08-15 @ 13:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0