Kräftskiva! <33

Igår hade Carro kräftskiva som var himla trevligt :)
Jag kan ju säga på en gång att jag och Emma vann kräft-ätar-tävlingen! Vi åt 20 stycken var ;D!

Det var jag, Emma, Carro, Christa, Sarah och Kristy som satt ute på Carros veranda och svullade :)
Först var det förrätt, en macka med ost och.. vad hette det?? En olivsmörja.. Asgott! :)
Sen var det kräftor, paj, sallad och mackor till "varmrätt", och till efterrätt var det enligt traditionen = Grillad banan med choklad i och glass, och "chokladfingrar" eller vad de kallas! MUMS! Jag blev lite seg mot slutet, så jag somnade typ i Carros säng... ;) Haha, och höll på att mosa Sickan!
Sen åkte vi hem, ag var hemma vid 00:00-tiden, ganska precis :P

I natt frågade Donken mig om ville med på bio och se Arn, men jag är så jävla seeg efter skolveckan, så jag tackade nej, jag hänger med er nästa gång ;P Sorry! (a) ;)

Sen har jag nog inte så mycket mer att berätta, jag trivs som bara den i nya skolan! Och alla kompisar som jag har snackat med gör ockå det som tur är :)

Nu ska jag gå och träna lite trumläxor och plugga traktorkort... Hare!! /camilla

 Hahaha, tyckte att den här bilden passade xD

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah, fan vilken bra bild!! :)

2008-08-24 @ 00:49:55
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: kristy

Massa kul, tacktack :)

Har du inga bilder?

2008-08-24 @ 11:35:10
Postat av: Sarah

Ahaha, datatdadadadadadat!

Skitkul!

2008-08-24 @ 13:33:36
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0