latmarre

Nu sitter jag här igen på jobbet, har slutat för idag o killarna gymmar, inte jag......det räcker me träningen man får här i allafall :) Idag har vi städat, hela firman, o alla bilar, oo, aa, överallt! Imorn får jag o grabbarna ledigt! finns inte jobb nu för killen som sköter laserskärmaskinen kommer tillbaka på måndag o då kommer de finnas jobb kan jag ju säga, de ska böjas o slipas o packas..
O som ni läste millas inlägg så ska jag följa me till barkarby på lördag, shit va kul! :) läääängtar faktiskt, ska ringa milla när jag kommer hem o höra lite va de e för äventyr :)

Just de, igår va familjen olsson hemma hos oss o kollade hotell som vi skulle kunna bo på, för den 25 septermber åker hela släcketn olsson/jacobsson + mormor till LONDON!! aaaaaaaaa, de e typ det enda som patte o jag typ pratar om hela tiden, de ska bli så himlans kul! men vi hittade inget hotell, så ska säkert kolla ikväll med.

o så börjar ju skolan snart, den 19 augusti, ska också bli kul, hoppas de e så bra som johanna har sagt nu :) men de tror jag nog

sådär, nu har jag skrivit av mig lite, ska kolla runt på pea nu, hare bra så länge!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahah härligt!

:)

2008-08-07 @ 17:29:41
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, shit vad kul ni kommer ha i London! När ni är där måste ni bara gå på Madame Tussauds! Det var en riktig upplevelse ;)

2008-08-07 @ 19:07:48
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Anneli

SV: haha ah det ska jag, vilken linje går hon ?

2008-08-08 @ 11:03:41
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0