Måndag

Nu sitter jag här i köket o pratar lite me sarah, o kollar runt, tror jag ska köpa mig en till johnny cash tröja, råkade stänka ner min me blå färg idag när vi målade om en konteiner ;)
Har precis ätit middag o städat mitt rum så ska väl snart klä på mig lite o gå ut till min lilla bebis, florran..
Igår försvann min mobbe, hittade den inte nånstans när jag skulle gå o lägga mig, ringde flera gånger, så somnade lite oroligt o var tvungen att va utan den idag shit asså! har känt mig helt naken utan den lilla prylen, men nu när jag kommer hem så ser jag den ligga på köksbordet, de va tydligen så att den legat i floras box hela natten, o eftersom hästarna fick va inne igårnatt så kunde den lika gärna vara krossad nu, men min lilla florra e duktig o inte trampa eller ligga på den, stackarn, va rädd hon måste ha blivit när jag ringde till den tusen gånger igår...

I alla fall, Nu e måndagen avklarad, lika kul på jobbet idag som alla andra dagar ;) Nu e de bara fyra dagar kvar, sedan helg + måndag sedan börjar skolan....eeeeeeehh

Nu ska jag kolla runt lite, sen gå ut, hare bra! / Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, vilken tur att du hittade mobben ;)

2008-08-11 @ 20:52:53
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: carro

hej gumms :) nu när det börjar bli fint väder igen måste vi göra våran blåis-grillning ;) :D

2008-08-12 @ 08:15:38
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: emma

aa, de måste vi verkligen göra :) <3

2008-08-12 @ 17:16:26
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0