mmmmmarabou...

holahola! Kom hem för typ en halvtimma sen o sitter o dricker maraboukaffe, gottis gottis! De e sarahs, cahristas o min nya grej haha
Idag har vi köpt ett skåp  i vårat cp-hus, love it! I alla fall, o gissa vad vi ska ha där......MARABOUCAPPUCCINO!! När vi hade slutat så gick vi raka vägen till kvantum för att köpa oss ett nytt paket som kommer passa till vårt lilla skåp..
halelejuah!

I alla fall, idag har de varit jättekul i skolan, igen :) O imorgon börjar vi kl halv tolv, chiiiiill!

Nu ska jag ut till min snutteplutta, florran alltså :)
hare bra! / Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mmmmmmmaraboou! ahah xD Så jävla gott, ska nog fan ta mig en kopp och lägg amig i soffan och chiiillaa! Ses på bussen i morgon :)

2008-08-26 @ 17:02:20
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Christa

Hahaha aaa lätt våran sak!!! We love CAPPUCCINO!!!!

2008-08-27 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0