NRJ med er <3

Igår var jag, Emma, Carro, Putte, Robban, Måns, Markus och Carros klasskompis m.m.... på NRJ-festivalen :) Det var roligt, men inte riktigt min musikstil :P Haha, sorry, jag hann typ inte säga hejdå, det blev lite hastigt till tåget där.. ;P Innan det var jag, Emma o Carro på Sandys, där det fanns gamla gräslöksdressingar xD  
Får se om det kommer några bilder från Emma sen, jag hade ingen kamera med mig :)

Snart ska jag dra mig ner till Nynäs och umgås lite med Donald innan vi möter upp Max och åker in till Grönan :) The Hives ska ju spela där idag :) Sen när vi är där inne så kommer Olov också, ska bli himla kul :D

Så. see ya! /// Camilla <33

Kommentarer
Postat av: Emma

va kul de va! :) men tråkigt att vi inte han säga hejdå :) PÖSS! <3

2008-08-31 @ 12:26:59
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: carro

Din snygging på sandys där milla ;) hahahaha <3

2008-08-31 @ 19:29:36
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0