På jobbet

Nu sitter jag här vid datorn på kontoret på de lilla jobbet, har precis slutat för idag o grabbarna skulle träna på gymmet så jag passar på att skriva mig ett litet inlägg..
Idag har jag, markus o patte varit ute heeela dagen, eller dagen började med att både pappa o jag försov oss till kvart över 6, den tiden som vi skulle hämta upp patte o markus, slänger på sig blåkläderna o upp me håret i en toffs, aaah, skönt att bara kunna sunka runt bland alla gubbar som ser ut som en själv haha, i alla fall fikar o börjara arbeta,  vi började me att rensa bort massa "träd" runt staketet runt firman, sedan rensa allt ogräs runt firman, sen har vi stått o skrapat bort rost på en stoooor "konteiner" eller hur de stavas. som imorgon ska bli målad blå, samma färg som firman..men nu e jag väldigt trött, i handen, benen, ryggen m.m, men inte ska jag klaga, har jättekul, större delen av dagen har bestått av uttryck som "mmpaaaaaatrriik" a´la robban, hahah, shit asså, vi roar oss själva kan man väl säga medans man står o filar på nåt... jaa, vad meer...? Vi fikar, vi jobbar, vi äter lurre, o ja...imorn ska vi måla, o sen blir de arbete inne vid nån maskinis, roligt roligt!

Ska väl åka me pappa hem kl halv 6, så ska väl kolla runt lite..
hare så bra! / Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt! Vi hörs ikväll om i helgen :) Pöss<33

2008-08-07 @ 14:00:16
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0