Regnar bort

hejsvejs! Nu ligger jag i min säng med pusen på ena sidan brevid mig o en bunt me tidningar på andra sidan, o kollar på seinfeld, hela dagen har bara regnat bort..
idag har jag ridit lektion, sen red jag med säja runt byn, fick också låna en hästgrej av henne..sedan red jag hem, mockade, mamma o pappa kom hem från regarn o vi käkade lite lurre, sen la jag mig o kolla på seinfeld, o eftersom de e så himla kallt nu, så höll på att frysa ihjäl, så jag badade, o nu ligger jag här, chillit...så nu har jag inga andra planer än bara fortsätta med att kolla på tv, läsa tidningar o kolla runt på datan..

Nu e de bara en lovdag kvar, sen börjar skolan..
hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det har varit riktigt pissväder idag... :/ Hälsa Pusen från mig ;)

2008-08-17 @ 19:04:49
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: frida

vaddå för hästgrej?

2008-08-18 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0