Sockerkaka..

Nu sitter jag o tittar på min fina sockerkaka som ligger o solar i ugnen, ska bjuda på lite fika sista jobbardagen imorgon..
Idag har jag sutit o planat små rörbitar o putsat dom från olja o de för att sedan kunnas svetsas, de fick ännu en dag att gå...
sedan när vi slutat åkte pappa, jag, markus o patrik o kollade på bilar på "Exklusive cars" shit va fina bilar dom har där asså, vi bara gick runt o dreglade lite bland alla hummrar, dodgear, mustanger o aaa,,,härligt!
kolla själva:
  e den inte underbar!

sedan åkte vi till ett klätterställe som jag hade planer på att börja klättra på förut, de har jag nu me, men killen på pappas jobb som skulle lära mig slutade så klart o nu bor han i oslo, haha men pappa o jag kollade lite när de hade öppet o så o all sån info, så.....nån som vill börja klättra med mig? :)
O sen åkte vi o åt på Mcdonalds, mmmuuummma

Hade så himla kul påvägen hem, tävlade lite med en volvoraggare, o pappa fick riktig spinn på bakhjulen, vi höll på att skratta ihjäl oss, hela vägen hem bestod av underbara jacobsson skämt! haha

Neä, nu måste min kaka ut om typ 5 min, hare bra!/ Emma


P.S Milla, hur hade du de på skolan idag, PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha härligt hörrö! :)

Ja, klättring vore ju en kul grejj :P kanske nått man kan bli bra på ;) Haha

PÖSS

2008-08-14 @ 19:58:43
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det var riktigt kul :D Alla var asnervösa :P

2008-08-14 @ 20:15:07
Postat av: carro

dt skulle vara nytt å spännande medklättring, men jag har inte tid :( :P pöss !

2008-08-14 @ 21:21:32
URL: http://carolinesusaneellenhilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0