Söndag

Nu sitter jag här igen, har varit ute me florran, frida o krall på en ridtur, o så har vi mockat o så..
Idag vaknade jag kvart i tolv, haha, shit asså, men de va väl de jag behövde kändes de som, man blir trött efter en skolvecka..
I alla fall, jag hade typ värsta shemat framför mig idag, för stallet som e avklarat, o nu ska ja typ renasa ut min garderob, o städa rummet, sen göra de av matten som inte blev klart i fredags, o sen fixa mina naglar, o de kan ju behövas.
Igår va sarah, christa o jag o serverade på ett bröllop, de gick jättebra! sätter in lite bilder sen o berättar lite mer, men vi fick åka hem runt nio-halv tio, så jag åkte hem till fam olsson som hade födelsedagsparty för Patrik som fyller 15 Idag, GRATTIS PATTE! Sen kom vi väl typ hem där ifrån runt ett nån gång, jag fick köra bilen hem o pappa tog moppen, de gick väldigt bra den här gången :)

I fredags var de ju kräftis hos carro som milla redan har berättat om, men de va skitkul! <3 Jag sätter in lite bilder:
      

haha, najs ha!?

Nu ska jag städa mitt lilla rum, Hare!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Patte :) Och en riktigt lyckad kräftis ;)

2008-08-24 @ 15:12:38
Postat av: Sarah

Ahaha sista bildes...ASSÅ! jaja den bjuder jag på xD

2008-08-24 @ 16:32:07
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0