2 dagar före 2009

Hejhej!

Kom nyss hem från en tur till haninge med gullungen Carro! <3 Hon klippte sig hos en jävla idiot, jag satt och kolla på... Och så tycker jag att jag ser en röd dunjacka med en blondin i, och så var det Christa, och Sussu, men jag hann inte hälsa :P
Sen gick jag o Carro och kollade lite i nåra affärer, men ingen av oss var på shoppinghumör, så vi traskade vidare till Donken.. En cheeseburgare och en liten cola tack.

Nu ska jag spela lite trummor, öva lite virvel, sen ska jag hjälpa mamma att städa inför imorrn, för då blir det partaj :D Med god mat och rackarbajsare-raketer som Reine fixar :P
Ja, det var väl det, det blev tyvärr ingen bild på Carros nya frissa, men det blev bra :) (om du håller luggen nere ;):*)

Puss / Camilla


PS:


  Deras blivade unge ;)

Kommentarer
Postat av: carrobarro

IDIOT BÖGEN !! säger jag bara !! fucking jävla idiot !



ere cissi å gustav ? gulligt ^^ du å dina bebisar milla :P <333

2008-12-30 @ 15:04:29
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ungen blev ju riktigt söt :P <3

2008-12-30 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0