2008

en liten lista om 2008

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? - Helt okej
Bättre än förra året? - Hm.. aa, de har de nog
Har du träffat några nya vänner? - jaa, en del
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - jaa, massor
Har du flyttat under år nollåtta? - noop
Har du hittat en ny låt som du älskar? - of course
Isåfall vilken? - ehm..massa olika
Har du druckit alkohol? - Jao
Har du rökt? - aa, lr provat
Har du kysst en främling? - nej


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? - den har varit bra
Har du strulat med någon? - neä
Har du varit kär? - Jaa
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Jaa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande?nej


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - neä
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ingen
Har du varit i slagsmål? - noop


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - aa, lite
Isåfall vad? - de du :)
Har du skämt ut dig? - oh jaa
Har du varit ute en hel natt? - jaa
Har du blivit tagen av polisen? - nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jaa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - jaa


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - nynäshamns gymnasium
Har någon varit elak mot dig på skolan? - neä, inte vad jag minns
Hatar du någon på din skola? - Jao
Har du gjort något framsteg? - de tror jag
Har du haft alla rätt på ett prov? - neä


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja flera
Har du förlorat en vän? - jaa
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - hmm, neä
Har du gått bakom ryggen på en vän? - gått bakom ryggen?
Har du ljugit för din bästavän? - neä
Har du haft en relation med en vän? - en kompisrelation :)
Har du många killkompisar? - jao, några stycken

Det där var väl kul? :)

Nu ska jag nog ta mig en halstablett, har haft så himla ont i halsen hela dagen, perfekt till nyår. not
jaja, hare bra!/ Emma


Kommentarer
Postat av: Camilla

Listor <3

2008-12-31 @ 13:01:15
Postat av: Anonym

Listor <3

2008-12-31 @ 13:01:19
Postat av: Camilla

Listor <3

2008-12-31 @ 13:01:49
Postat av: Sarah

Tack för 2008 älsk! <3

2009-01-01 @ 14:55:09
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0