Goood juul

Hoppas att alla hade en bra jul :) Jag tycker min var riktigt lyckad :)
Vi firade den hos mormor o morfar med kussarna och min moster :) Jag fick massa fina julklappisar som presentkort, pengar, kläder, en CD m.m.. Idag åkte vi till gammelfarmor och firade lite med henne, och imorrn är det hem till farmor o farfar som gäller, och fira med kussisarna på andra sidan :) Full rulle hela tiden :)

Kände att det var ett tag sen jag gjorde nån lista.. ;P

Humör: Börjar bli trött
Gjort: Åkte till min gammelfarmor och firade lite jul, åkte till Elgiganten (det sög), åkte till mormor o morfar, åkte hem och kollade på en film med Cicci och Gustav, sitter häär 
Planer: Spela lite drums, borsta tänderna och sova
Ser på: Dataskärmen och min mobbe
Lyssnar på: Backyard Babies - People like people like people
Läser: carolinesusanneellenhilma.blogg.se och sajjo.blogg.se
Dricker: saft ;)
Äter: julmat typ
Bästa: ASBEST <33
Sämsta: de du
Barn: är små
Väder: mörkt iaf.. :P


Japp, men vi ses, puss / Camilla


Kommentarer
Postat av: Emma

låter bra! :) <3 vi måste hitta på nåt nu på lovet :P

2008-12-25 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0