Have you seen the blind man in disguise, looking for his eyes

Hol!
Vi har blockvecka nu, så vi håller bara på med musik förutom att vi har matte, eftersom vi har nationellt prov imorrn...
Så idag hade vi 1 timma matte, och två timmar kör, det var chillidilli :)

Idag har det regnat Hela tiden... Tråk. Imorrn ska jag repa med Erik och Olov, ska bli kul :) Hoppas Olov börjar bli bättre, :)

Haha, det var en kille som stod i korridoren och sa: "What's the prise? What's the prise?? Well, we all know that the best prise is a Surprise!"  Haha, jag tyckte den var störtskön! I alla fall när han sa det :P

Men nog med min dåliga humor, jag ska kila, hejdå / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0