Imorn e de julafton!

tjenatjena! Idag e de dan före dopparedagen, så snart e de julafton. Men jag har defenetivt inte bråttom. Dagen innan jul brukar vara ungefär lika mysig. Idag gick vi ut och högg julgran på förmiddagen, de e sjukt fin ;) Sen gick jag o florran ut o red. Tänkte att vi skulle rida till sandvägarna (bästa galoppvägen) men när jag väl var framme så upptäkte jag att jag glömt hennes benskydd, suck...jaja, jag red en annan runda hem och de blev lite rida ändå. Sen när jag ridit florran tog jag kracke i koppel och gick en runda i skogen. Nu har vi käkat lurre, pappa gör köttbullar och jag har precis gjort klart mitt julgodis, mums. Sen ska vi klä granen, de bästa av allt! :) Sååå..jaa..nu ska jag nog titta till om mitt godis har stelnat något, skriver kanske senare.

hare bra!/ Emma


Kommentarer
Postat av: Christa

Myysigt! Tack för igår det var as trevligt! kram

2008-12-23 @ 21:24:08
Postat av: Camilla

God Juuul!! <33

2008-12-25 @ 00:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0