Jul, jul, strålande....

Hej! Nu börjar få julkänslor :) Vi hade vårat första Luciatåg idag, på ett seniorboende, det var kul :) Fast, eftersom man bor ute i bushen och bussarna går varannan timma så fick jag åka till skolan och vara där en timma, fast vi skulle vara lediga idag... Eftersom vi var i skolan hela helgen också.. Jag bor där praktiskt taget :P
Sen skulle jag vara lite smidig och hinna med tåget som gick 13:55, istället för 14:25, och det var ju inge problem, för det var typ 25 minuter kvar... MEN, haha xD, så typ blev jag helt lost där i alla gator, så jag missade tåget med några sekunder.. Jag såg det liksom... Suck, jag som hade tänkt köpa biljetter innan alla lektioner... menmen..

Okej, såhär ser de följade dagarna ut :)

Tisdag: Ska kunna hela stycket till slagverksensemblen, och ha läst ut "Mannen utan öde"
Onsdag: Inget rep med Asbest :/ För jag ska på julbord på No Remorse, och så är det premiär på alla musikvideos :)
Torsdag: 75 engelskaglosor...
Fredag: Luciatåg på morgonen, sedan på kvällen är det tjejmiddag hos Carro :)
Lördag: Luciatåg igen, fast på eftermiddagen. Sedan på kvällen ska Södra Latin vara med på Faddergalan på tv4 kl. 20.00, kolla på det ;)
Söndag: Då ska jag hem till Leo :) Och så har jag haft tandställningen i 10 månader, bara 8 kvar ;P
Måndag: Terminsuppspel på trummor, och så är det genrep till Julton på Kulturskolan.
Tisdag: Julton
Onsdag: Julton
Torsdag: AVSLUTNING :D

Ja, nu håller jag på att skicka bilder till Emma, så vi hörs sen, pöss / Camilla :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jävlar vilken vecka :) <3

2008-12-08 @ 20:59:10
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0