Juldagen

hej! har ni haft en bra julafton?
Just nu sitter vi o kollar på batman, har en chillig juldag. Jag fick en jättebra julafton!
 
Det började med att Frida o jag tog ut hästarna, sen fick vi dagens första julklapp, de va en mobil, häärligt! Sen kom Terje, en kompis till familjen som kommer varje julafton o äter frulle me oss. När klockan var 12 åkte frida, jag o pappa till mammas jobb för att hälsa på henne (hon jobbade) och gammelmormor. Sen åkte vi hem o va me hästarna och hann precis komma in till kalle. Då hade även mamma, mormor o pila (morbrors hund) kommit. Så i kolla på kalle och öppnade julisar. Jag fick kläder, filmer, smycken, o massa annat :) Kl 6 skulle vi vara nere hos fam olsson så jag gjorde mig i ordning me lite fina nya kläder jag fått, sen åkte vi. O även där var de mysigt, åt julmat, spela guitarr hero, körde julkappsspelet-det går ut på att alla köper en julklapp var för 100 kr, sen lägger man alla på ett bord, o så spelar man tärning om dom, lika sidor på tärningarna så får man en julklapp, när alla blivit utdelade så spelar man om dom igen i en timme, och nu får man ta varandras klappar. Man kan få alla, men man kan lika gärna bli utan någon alls, jag vann trisslotter (som jag köpt haha) och en dörrmatta, fast den fick frida.
O sen kollade vi på london bilder o gammla filmer från när alla barna va små.
De va min julafton :)

           
<3

Idag har jag inte fått så mycket gjort. Frida o jag kollade på Trolltider (fick jag i julklapp) typ hela morgonen, bästa julkalenderna som någonsin funnits! Varför visas de bara skit nuförtiden kalender, neä, trolltider ska de va.
Sen gick vi en promenix. O så har jag förökt ladda in musik på min mobbe, men de gååår ju inte! alltid ska de krångla...

Nu ska jag kolla på batman

hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Behöver du hjälp med musiken? ;)

Din julafton va waaaaay better than mine! :P

2008-12-25 @ 20:08:49
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det låter ju asmysigt :)

Blir det nåt på lördag förresten? <33 :*

2008-12-25 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0