JULLOV

Hejsan alla glada

Idag var det äntligen den efterlängtade julavslutning :)
Nu har man liksom gått en sjättedel av gymnasiet, vet inte om man ska skratta eller gråta riktigt.... :P

Idag hade vi en svenskalektion på 40 minuter där vi sjöng jullåtar, sen hade vi en håltimma på 3 timmar, då gick jag, Katarina och Evelina och julhandlade lite julklappar, och sen började engelskan. Love Ellie <33 Världens gulligaste lärare! Hon hade köpt bullar, choklad och julmust, och så kollade vi på film och hade allmänt mysigt :)
Sen for vi iväg till kyrkan, övade som ett litet genrep i 1½ timma, sen kom allt annat folk dit också, och så sjöng vi och spelade lite :)

Seen, så Sprang jag till tåget för att slippa vänta en timma, och jag hann precis med :)

  

Imorrn ska vi hem till Stina på julkväll. Vi ska byta julklappar, dricka glögg, äta bullar och ha kul :)

Och vet ni :D:D I går så snackade jag och Erik med Linn, och nu ska vi pröva vara med i ASBEST :) Aaaskul :D

God jul på er / Camilla

http://www.youtube.com/watch?v=C4-d6BXfRH4

Kommentarer
Postat av: Emma

nu e de julooooov! :) <3

2008-12-19 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0