Lördag-LOV

hej! Nu e de loooov! det mest efterlängtande, mysigaste lov på hela året! De lov där man myser med familjen, fixar me hästarna hela dagarna, e me kompisar, väntar på julafton och bakar julgodis. JULLOV! tralalala!
Skolans esteter hade kirrat en avslutningsshow igår, Grinchen, den va ganska bra tkr jag. Sedan bytte vi lite paket hemma hos christa, skiitmysigt! Jag fick fotbadspa-paket, godis, smycken, tofflor, strumpor, taaack tjejor!
Sedan åkte jag hem, de va bara mamma o jag hemma så vi lagade sallad o kollade på postkodmiljonären, o nån film me nicole kidman. Sedan somnade jag i soffan, hehe.

Idag har vi STORstädat i stallet, o julpyntat, de blev skitfint!
Och så har frida färgat mitt annars råttfärgade hår, så nu e de mörkare och finare! :)


en gran utanför. en krall. en flora, med glitter på boxen. över fönstret. och de andra. en fin flora.
kaninerna fick de fint. råddarna också. gonattpuss på flora, och mitt nyfärgade hår. Och så lilla pussie.


Nu tror jag att jag hör att Jim Carrey e på tv, så ska nog kolla vad de e för nåt kul.
Hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fiin du blev i håret :D <3

haha, gillade råddisarnas hus ;P

2008-12-21 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0