lördag

hola! Nu ligger jag i soffan o kollar på britney spears dokumentär, carro och sarah har typ nyss åkt hem, vi har haft en liten filmkväll, mysigt mysigt :) vi kolla på Black beauty och grät lite, eller i alla fall jag, sen så kolla vi lite på britney dokumentären, tack för en mysig kväll tjejor <3
Idag har mamma o jag varit i skärholmen, kom hem med två tröjor, två linnen, lite smycken, o färgpatroner till min skrivare.

O igår hade vi överakningsferre för sara, o hon vart väldigt överaskad :) så de va askul! vi käkade pizza, tårta, lekte lite, o snacka o spela twister, så de va lyckat :)

hmm, imorgon e de andra advent, ännu närmare julen :) imorn ska jag vara me flora heela dagen <3

hare bra!/ Emma


usch vilken sorglig film <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Taack själv, lika mysigt som vanligt! ;)

ses i morgon! <3<3

2008-12-07 @ 10:53:30
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: carro

Bästa filmen som finns nästan <3 näe men en av dom helt klart !! Tack för igår :) <3

2008-12-07 @ 13:53:37
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0