Party Party!

hej! Nu har jag precis kommit in från stallet, där jag har mockat i 190 o slängt in dom små trollen.
Idag har jag varit i skärholmen en sväng me mammsen o mormis. Och i panik letat efter en nyårskläning. Den första affären jag gick till va mq och där hittade jag en jättefin kläning för halva priset, meeeeeen de va typ bläckfläckar eller nåt på den så jag fick lämna den :`( jaja, jag gick vidare och vidare och vidare men de fanns ju bara skit överallt. Så jag gick tillbaka till mq. Rotade lite till bland rean igen och jag hittade min älskade klänning igen, tralalallaa! och en 38 desutom, har jag tur lr? :) här e min lilla klänning:


finare i verkligheten, men tar jag me blixt blir den ljus o tar jag utan blir den för mörk.

Så imorgon blir de PARTY med min lilla klänning! ska bli såå rrroligt!!
http://www.youtube.com/watch?v=4XDgF1CWsRs&feature=related- lite musik till de.

hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Aoooow! Så fiiiiiiin! =D <3<3

2008-12-30 @ 18:08:33
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: carrobarro

sen när blev du sån partypingla emma ? :P jättefin klänning :)<33

2008-12-30 @ 20:23:48
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, tror jag fick en kick av klänningen :) <3

2008-12-30 @ 20:38:12
Postat av: Camilla

Finfiin :) <33

2008-12-31 @ 12:59:09
Postat av: Christ

Gud va fin den va Emma passar nog dig PÖÖRFEKT! Hihi <3

2008-12-31 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0