Tisdag

holahola! Idag e de tisdag den 2 december, vi närmar oss jul :)
Idag har det varit en helt okej dag, hade först administration, sedan matte, sen idrotts-teori, sen lurre, fiskgratäng, muuummms, NOT! i alla fall sen va de försäljning och service och sedan avslutades dagen med film på svenskan.
Shit va mycket de blev! äh, de gick fort ändå.

Sen när vi slutade så fick jag höra av frida att det hänt en grej hemma. Vi har en idiot i byn som har en dum jävla hund, som attackerat frida och flora när de va ute o red, försökte bita flora på ben o hals, o min lilla gumma vart ju såklart rädd, o frida hade svårt att hålla sig kvar, samtidigt som hon i panik skrek till gubbjäveln att ta bort sin äckliga rabies smittade hund! men han e ju trög i huvet o tar inte ens bort hunden! oooo fan va arg jag blir av att skriva det här! Sedan när pappa ringde för att prata med han, så nekar han till att hunden gjort något! o säger att frida har hittat på allt, istället för att be om ursäkt!
Asså! fega jävla fula människa!!!!!! Nästa gång jag ser han ska jag dränka han i närmsta avloppsbrunn, hunden kan få joyna!

shit asså!

neä, men annars da, nu när jag försöker lunga ner mig, hehe..
Jag längat tills det e JUL-LOV!





// Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

JÄVLA FITT GUBBE + KUK HUND = DÖDENS!

2008-12-03 @ 10:22:26
URL: http://sajjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0