Tisdag

hej! Nu har jag varit hemma i en halv timme. skööönt, har haft så ont i huvudet hela dagen, men sen fick jag en sugisalvedon av sarah så nu e den faktiskt borta :) eller kan de va för att jag äntligen e hemma. Men jag måste hålla ut, bara..tre..dagar..kvar :)
Imorgon e de bara en vecka kvar till jul! jag hinner verkligen inte me, måste ju hinna göra allt juligt innan de e för sent..när man va liten så gick de inte så här fort vad jag vet..menmen

Nu ska jag dricka lite t, mums. Sen kommer hovslagar Håkan klockan sju, jippi, eller inte..neä, men jag får tänka på lilla flora o krall :)

hare bra!/ Emma


Kommentarer
Postat av: Camilla

Måate köpa julklappar!!!

2008-12-16 @ 23:43:22
Postat av: Sarah

Naaaw florrankorran och krackis!

Jag ska ge dig 20 kr, loooovar!

2008-12-17 @ 09:26:00
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0