Torsdag

hello! Nu sitter jag och äter lussebullar, kom hem för typ 20 minuter sen, vi fick sluta 1 idag, asskönt! Men först min jobbiga morgon:

Vi brukar ju börja 20 över 9 på torsdagar, så jag går upp kl kvart i sju, tar ut hästarna och så, cyklar upp till bussen, och e väl framme där runt 5 över 8, min buss går tio över. Får ett meddelande från sarah där de står att vi inte har engelska, och om vi ska ta den här bussen eller nästa, men jag har ingen ork att cykla hem igen och tillbaka sen vid 9, så vi bestämmer oss för att ta den här bussen...så jag väntar....o väntar...o väntar, så när kl är 20 över så skickar jag ett meddelande till sarah att den e sen, men jag tror ju fortfarande att den ska komma. Men icke, det kommer en buss där de står ej i trafik, så jag fortsätter vänta.....o typ när klockan e kvart i nio så e de ju nåt fel...Sarahs mamma ringer till sl o frågar va bussjäveln e, så va de tydligen den som de stod ej i trafik på! asså, man lackar ju! Skriv en skylt eller vad som helst att de e 783, men neeej....Så jag väntar på nio bussen, men då kommer sarah och sarahs snälla mamma och hämtar mig :) så vi väntar i spångbro tillsammans istället. Jag kan ju säga att jag frös! Hade väntat på bussen en hel timme, haha, jävla amatör sl! tur för dom att vi inte hade bråttom!


SL SUGER, alltid!

Sådär ja.. de tog alltså 2 timmar för mig att komma till skolan imorse :)
Men sen så skulle vi ha matteprov sista lektionen, så vi tränade på provet på mattelektionen, åt lurre, o sen hade vi prov, de va typ ganska svårt tyckte jag, men aja...o så hann jag me 1 bussen :)

Nu ska jag ut till stallet innan de blir för mörkt, hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

ASSÅ! SL ska DÖÖ!

Men dansen i spångbro va ju dagens roligaste ;)

<3

2008-12-04 @ 16:42:08
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

SL kan suga Donkeydick, de försöker ju inte ens hålla tiderna, när bussarna går typ varannan timma också....

2008-12-04 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0