tredje advent!

hej, idag e de tredje advent :) nu går de undan!



hmm, jag har ju inte skrivit på hela helgen, så de e väl lika bra att gå igenom hela :)

Fredag: Hade vi administrationsprov, det gick ganska bra, men jag tror inte att administration e mitt starkaste ämne, hehe. På kvällen va de tjejmiddag hemma hos carro<3 mysigt! O så va de asgod soppa o chokladkaka! Kevin vann ju idol, o de va ju ganska väntat, lr?
     
Tack för i fredags :) <3

Lördag: Var jag i södertälje en snabbis för att inhandla lite grejor :) juste, skulle gå in i lilla Galerix o mitt i dörren så klappar någon mig på axeln o ba: Hey! Jag ba vem fan e de, men så ser jag ju att de e Dylan, vår förra engelska lärare, heeeej! haha, vilket sammanträffande!
På kvällen så gick jag ner till fam olssons hus o fikade lite luciafika, hade planer på att kolla på skräckis men de sluta med att vi satt o kollade på playa del sol hela kvällen, haha, de e så jävla bra! Sen skjutasde johanna, jag o sara upp johanna L till bussen, o hade lite 90-tals disco i bilen, haha
http://www.youtube.com/watch?v=eRdJbNMm9XE- playa del sol, bäst!

Söndag: Idag har mamma o jag lekt lite me hästarna, jag la lite morrisar där de tycker det e läskigt att va ( finaste, minst leriga stället i hagen) men, men...de ville verkligen inte å dit så vi sprang lite o lekte me dom, haha
O nu har jag legat o gosat me mongo (min kanin) på golvet, har klippt lite klor o sånt, o titta vilkens fina bilder jag tog på han :)
  
monki ponki<3

Ikväll va planen att jag skulle följa med pappa till jaktstugan o jaga gris, men vet inte om de blir ikväll.
Jag får väl plugga istället, idrottsprov på tisdag, suck..

sådär ja :) hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: carrobarro

Naaw !! Mongo Pongo sötis ! :D <3

2008-12-14 @ 16:20:28
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, tack för i fredags :)

2008-12-14 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0