trött

Jag fattar inte varför jag plågar mig själv att sitta uppe vid datan, trots att det inte händer nåning kul där!!
Imorrn börjar jag 13:30, och har en lektion på 45 minuter, chillidilli! Sen ska jag åka och julhandla lite grejer, till Cicci, Gurkan, mami, papi, och lite kompisar, hoppas jag hittar nåt kul :)
Och idag var det genrep på Jultin, det får funka hele enkelt, imorrn och i övermorrn är det konsert, och sen är det loooov ! <3

Jag såg Nightmare on Elm street, så nu får vi se om jag får några kusliga mardrömmar ;)

Nu sitter jag praktiskt taget här och sover, så nu ska jag gå och lägga mig, natti natti / Camilla

Kommentarer
Postat av: carrobarro

samma chill som mej dåra ^^ ;) <33

2008-12-16 @ 07:00:53
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Emma

chillit :)

2008-12-16 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0