Camilla ar i England

Tjenare!

Nu sitter jag i ett hus pa Iffley road i England. Jag bor med David, Nam och hans son Carl, som jag har varit med idag. ;)
Jag gick upp 5 imorse for att aka till Arlanda med pappa, och dar mottes alla som skull aka pa sprakresa. Det var lite nervigt att aka, eftersom jag var sjalv, en alla ar skitsnalla och jag vor i ett skitfint hus! Ikvall vid midnatt kommer  andra elever som ska bo har. Undra vad de kommer ifran...

Imorrn ska jag lyckas komma till Oxford footballcentral utan att aka vilse, det far vi val se hur det gar... Haha, jag lovar att jag kommer aka vilse!

Men nu ska jag kolla lite pa TV med de eller nat...

Ha det sa ses vi om 3 veckor!! PUSS OCH KRAM Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt! saknar dig redan :)<3

2008-07-02 @ 11:51:39
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Sarah

Juste, du skulle ju dit ja!

Hoppas du har det bra!

// S.

2008-07-06 @ 14:00:24
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0