Hejhej

Igår kväll kom jag hem igen från England. Det var riktigt sorgligt att säga hejdå till alla ;( Men vi kommer träffas igen, redan inplanerat :P

Okej, jag var i London, på Madame Tussauds, fy faan vad coolt det var! De såg verkligen ut som riktiga personer!

Sarah, I'll be at yours on Wednesday ;)  Ska man bringa nåt?
Haha, det är helt sjukt, jag börjar snacka engelska med svenskar nu, måste sluta med det!!

På torsdag ska jag skriva för traktorkort, får se hur det går, jag är väldigt sugen på att få åka runt med min lilla a-traktor som bara står där och väntar på mig :P

Men ha det så syns vi <333 /// Camilla   :*

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ohlala! Ja, jag hittade inte så mycket ost men om du känner att du vill ha med dig nått så äre bara att komma med det :)

2008-07-22 @ 15:27:38
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: emma

äntligen e du hemma! har saknat dig! :) <3

2008-07-22 @ 15:40:21
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0