Hello

Jag ar valdigt trott, igar var jag pa ett disco, och jag borjar faktiskt lara mig att dansa! Haha, horde ni tjejer?  ;) Judith, min rumskamrat lar mig, och sen lar alla spanskar mig massa spanska danser, jag kunde redan Makarena, men nu kan jag massa andra ocksa, som jag aldrig hade hort forut, jag maste lara er de nar jag kommer hem tjejer :P

Igar var vi pa punting, det ar som en kanot typ, fast den ar oppen och sa "paddlar" man med en lang jarnstav. haha, det var riktigt kul, men jag har traningsverk i armarna efter en och en halv timma av det. Som tur var sa var det soligt da.

For ett par dagar sen var jag i Lndon och sag Big Ben, Trafalgar square, London eye och Buckingham palace och en massa andra satallen. Det var mysigt. Jag har shoppat ratt mycket har ocksa, undra hur mycket overvikt det blir i vaskan nar jag aker hem sen... Mycket...

Bridget (fran Ungern) och Judith (fran Spanien) som jag bor med trivs jag jattebra med, jag tror inte att jag kunde ha fatt battre rumskamrater an de! Vi skrttar hela tiden, och har jattekul ihop, det ar tur, for tank om jag hade hamnat med nan riktig torrboll, det hade inte varit sa kul. ;)

Shit, jag blev helt tarogd nar jag laste Emmas forra inlagg, stackars Kracke sager jag bara! (L) Tur att mar battre nu :)

Jag saknar er sa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mycket, bara sa ni vet! Nar jag kommer hem ska jag ha en tjejmiddag eller nat, och sa ska jag lara er att dansa, Judith far skicka de dar latarna till mig, for jag vet inte vad de heter.. :P

Jag har lart mig ett spanskt ord som spanskarna sager hela tiden, och det ar "Manjana", jag vet inte om det stavas sa, men det betyder  i alla fall "imorgon". ;)

See ya later alligator, da da nana...  Puss / Camilla


Kommentarer
Postat av: emma

va bra att du har de kul! :) saknar dig jättemycket! pussis!

2008-07-09 @ 17:01:15
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Christa

Heej :D Hoppas du har det kul där! jag har vart i Finland i en och en ½ vecka ;P är hemma i 10 dar sen åker jag igen ;P haha ta mycket foton! Jag ska ha typ spa kväll sen när jag kommit hem då är säkert du också hemma;P Alla till sammans dårå;P haha ha det bäst kramar från Christa <3

Kramar till dig med Emma! ;P

2008-07-10 @ 13:25:50
Postat av: Sarah

JÄVLAR! Mills dansar, Oh yea! Haha Si vi tar det manana! Haha de e ett HÄRLIGT ord faktiskt ;P Haha

Själv är jag hemma och leker på dagis hela dagarna, haha passar ju mig :D fortsättning manjana ;)

2008-07-10 @ 13:50:51
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0