Myskväll hos Emma <33

Ja, Emma sa åt mig på skarpen att jag inte har skrivit plogg på aslänge, så nu gör jag det medan hon sminkar sig ;)
Började dagen med att Cicci väckte mig, hon skulle till stan och möta Gustav som klarade körkortsskrivningen idag förresten, GRATTIS!

Sen kom Olov och Erik, vi repade. Det var riktigt kul, vi har inte spelat tillsammans sedan Nynässpelningen på Nicksta på avslutningen... Och så sighnade de min tavla idag också, du får en hundring om du hittar det ;)

Sen kollade jag på ännu ett älskat avsnitt av Ghost Whisperer <33 Min favorit just nu

Sen fick jag ett sms av Emms-Pemms att det var myskväll hos henne ikväll, självklart kommer jag då :P
Sarah ska också komma, när som helst tror jag.

Jag har bränt mig, jag blev glad först för färgen, men sen på natten sved det, och var inte lika kul...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, men jag blev tillsagd att sitta här tills Emma är klar, så det är väl bara att göra det ;)

Hare, pööss på er! // Camilla

Kommentarer
Postat av: emma

va mysigt vi hade de! :)

2008-07-29 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0