Soligt värre!

Fint väder det är ute :)

Nu har jag kommit hem från Emma, käkat lunch, snackat med Gustav, sms:at me Donken och nu sitter jag här.
Haha, Sarah, jag var lite borta imorse när du åkte,så jag sa aldrig hejdå ;)
Det var riktigt mysigt hos Emma, en smaklös pizza ;), inzoomning på gamla bilder, TV, film, anden i glaset m.m... :D Ni skulle sett, glaset nästan flög iväg, och vi fick svar på massa frågor! :O                                                      

                                                                                                                                                                                                                     not

Ikväll ska jag till Lissma och kolla på lite kul bilar. :)

På fredag ska jag vara funktionär på Eneby, när det är folkrace :) Ska bli roligt faktiskt :)

Hare // Camilla <33     -Reggae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0